fredag 14 augusti 2009

Fredag


Hej.!. fan nu har jag inte heller skrivit på ett tag!.
Hmm vad har häns sen sist ?.
Har jobbat en hel del iaf.
Sen den 8/8 Dog min lilla farmor =( jätte tråkigt men det va nog skönt för henne att hon fick somna in!
Pappa va upp idag och fixade och donade med begraviningen och allt annat!
Att det får vara så dyrt att dö! helt galet!
med gravsten och dödsannons och grejer.
ojojoj bäst att börja spara nu!
Begravning den 27/8.....
Sen så har vi flickor bokat resa till Spanien den 1 September i 15 dagar. kommer bli så jäkla skönt att komma ifrån byn igen =) . ojojoj. hoppas vädret är bra =)...
Sen igår . haha fan vilken kväll attlså!.
ojojoj. först fick vi hjärtattack, sen sa hannah nått om Hasch. haha sen ser vi ett deck komma flygandes. hmm man började ju undra =D. men vi visste vem skitungarna va så =) tur bara att de inte träffade bilen =) .
Sen skulle lilla Hannah setta sig och kissa. men hon satte sig på en brännesslqa så hon flög och och skakade sina skinkor så vi höll på att svimma av skratt =)
Du är för gullig Hannah <3
Sen åkte vi och Träffade sofi =)
ojoj. hoppas det kan bli lika kul ikväll =)
Det va bara en sånn jävla flumm kväll och mat gjorde vi med =).
Älskar er jätte mycket Hannah och Cissi och Sofi <3>
Puss..Puss..puss..Puss..Puss..
Nej nu ska jag till bullmånstret och hoppas på att få en kram =)
Dröjer väl hundra ån rinnan jag skriver igen =)

1 kommentar:

Unknown sa...

Frågestund på min blogg
Tryck på länken för att komma till den direkt!

http://www.bloglovin.com/m/43261846/503

Jag ska snart svara på frågorna så skynda dig att fråga en fråga du med :D